Андрій Мацола: Сьогодні продукція ППБ – це 15% пивного ринку України

11:19 17 Січня 2017

Андрій Мацола: Сьогодні продукція ППБ – це 15% пивного ринку України

Фото: fttc.com.ua

Співвласник та голова наглядової ради «Першої приватної броварні» Андрій Мацола поділився своїми враженнями про минулий рік та коротко розповів про плани на майбутнє.

14 січня, на старий Новий рік, ми традиційно зібралися всім колективом, щоб підбити підсумки старого року. 2016 рік став для компанії неймовірно продуктивним і успішним. Нерозумно ховати успіх і насолоджуватися ним на самоті – краще поділитися ним.

Отже, в 2016-ому Перша приватна броварня стала новим преміум-спонсором Національної збірної України з футболу, і вже на найближчому весняному матчі ви побачите результати нашої спільної роботи зі збірною і вболівальниками. Це буде грандіозно. В минулому році ми стали генеральним спонсором Федерації біатлону України і разом будемо готувати наших спортсменів до Олімпійських ігор-2018.

Наше «Закарпатське» весь нинішній сезон фінансує спортивні заходи на головному гірськолижному курорті країни – Буковелі. Зовсім недавно ми відкрили центр працевлаштування бійців АТО. Всі наші проекти я не зможу перерахувати в одному пості, але мушу сказати, завдяки кому і чому це стало можливим. Завдяки вам, друзі, адже саме ви зупинили свій вибір на нашій продукції. Не буду втомлювати вас довгою, сухою статистикою – скажу лише про найбільш показові моменти. За минулий рік ми стали продавати на 13% більше продукту, ніж в 2015 році. Як результат, сьогодні продукція ППБ – це 15% пивного ринку України. При цьому у Львові 30% споживачів, а в Києві – 22% вибрали ППБ.

Leopolis.news

Також ви можете стежити за головними новинами від Leopolis News на нашому Facebook, Twitter та Telegram-каналі.

Стрічка новин