- Україна модернізує літак АН-158
- Замість Укроборонпрому створять держорган з розширенішими повноваженнями
- Зеленський прокоментував видачу паспортів РФ мешканцям окупованого Донбасу
- Путін заявив, що «із задоволенням» подискутував би із Зеленським про Донбас
- Львівський стрілець Олександр Петрів здобув ліцензію на Олімпіаду-2020
- Розслідування провокаційного соцопитування про долю Галичини триває – СБУ Львівщини
Для зменшення корків варто максимально обмежити в’їзд у центр Львова – науковець
Через велику кількість приватного транспорту та хаотичне паркування в центральній частині Львова постійно виникають затори. Тому там варто обмежити рух, як це зробили на площі Ринок.
Про це в інтерв’ю кореспонденту Leopolis.news розповів викладач кафедри містобудування Національного університету «Львівська політехніка» Степан Тупісь.
«Якщо Львів розділити на північ і південь, то маємо тільки один живий проїзд, що з’єднуватиме їх, – через центр. Інші шляхи є, але вони непопулярні. Цей проїзд зручний, але до нього зводиться весь внутрішньоміський транзит. А історична частина Львова – це вузькі вулиці з дуже обмеженою пропускною здатністю. Додайте до цього хаосне паркування, що є фактичним забиранням частини проїжджої зони під інші функції. Все це призводить до корків», – пояснює дослідник.
За його словами, варто переймати досвід європейців, які всіляко зацікавлювали автомобілістів не їхати в центр міста, старалися ліквідувати саму можливість в’їзду.
«Те, що частково є в нас. Пересічний львів’янин не може в’їхати на площу Ринок, якось дає собі раду й живе з цим! На мою думку, якщо цю зону розширити, то з містянами нічого не станеться. Навпаки, місту стане легше», – переконаний Степан Тупісь.
Він зазначив, що обмежити в’їзд приватного транспорту в центральну частину міста можна різними способами, в тому числі адміністративними.
«Тобто ставлять знаки, пильнують тощо. Можна також вкласти гроші, скупити систему паркінгів. Це також певна зацікавленість. Якщо я матиму можливість припаркуватися і пройти п’ять хвилин, то це мені вигідніше, ніж під’їхати безпосередньо в пункт призначення в центрі й мати клопіт з паркуванням. Можна створити спеціальну комунальну службу, яка здійснюватиме паркування й виписуватиме штрафи. Такий традиційний метод батога і пряника. Поряд із заохочувальними моментами є певні каральні аспекти. Якщо зведемо це докупи, то в центральній частині зможемо навести лад», – вважає Степан Тупісь.
Більше про транспортні проблеми Львова читайте тут.
Leopolis.news
Також ви можете стежити за головними новинами від Leopolis News на нашому Facebook, Twitter та Telegram-каналі.