«Facebook» готує радикальні зміни у таргетинговій рекламі

10:44 20 Березня 2019

«Facebook» готує радикальні зміни у таргетинговій рекламі

Соціальна мережа «Facebook блокуватиме рекламу контенту, що дискримінує людей за різними ознаками.

Про це повідомляє «Укрінформ» із посиланням на «The Guardian».

«Facebook робить кроки до блокування дискримінаційної реклами житла, роботи і кредитів, не дозволяючи рекламодавцям націлюватися на користувачів за ознакою раси, статі, віку і поштового індексу», – йдеться в повідомленні.

Американський союз громадянських свобод (ACLU) та інші правозахисні групи, які подавали на Facebook позов за порушення законодавства про цивільні права з рекламної практики, 19 березня заявили, що «радикальні зміни» обмежать дискримінаційний таргетинг реклами.

Як зазначає видання, користувачі роками критикували соцмережу за «мікротаргетинг» реклами з дискримінацією за статевою ознакою, а також – раси і віку.

На додачу до заборони дискримінаційної реклами Facebook також заблокує «будь-який докладний варіант таргетингу, що описує або з’являється у зв’язку з захищеними класами».

Крім того, компанія погодилася створити окремий рекламний портал розміщення інформації про житло, роботу і кредитування, щоб користувачі могли шукати й переглядати всі оголошення незалежно від того, чи були вони орієнтовані на цю інформацію.

Leopolis.news

Також ви можете стежити за головними новинами від Leopolis News на нашому Facebook, Twitter та Telegram-каналі.

Стрічка новин