«Львівська залізниця» може придбати обладнання з Росії

14:42 26 Січня 2017

«Львівська залізниця» може придбати обладнання з Росії

Тендер на облаштування мікропроцесорної централізації на станції «Бескиди» може обернутися для керівництва «Львівської залізниці» гучним скандалом – допущені до тендера учасники використовують російське обладнання.

Нагадаємо, ПАТ «Укрзалізниця» в особі філії «Львівська залізниця» оголосила тендер на влаштування мікропроцесорної централізації на станції «Бескиди», яка є крайньою станцією перед Бескидським тунелем. Як ми раніше писали, двом учасникам – ТОВ «Бетамонт-ЕС Iмпорт» та «Науково-виробниче підприємство ТзОВ «Залізничавтоматика», було відмовлено в подальшій участі в аукціоні через нібито відсутність потрібних ліцензій на здійснення господарської діяльності.

Це рішення пройшло оскарження в Антимонопольному комітеті, де, однак, скаргу ТОВ «Бетамонт-ЕС Iмпорт» не було задоволено.

Як повідомив кореспонденту Leopolis.news юрист ТОВ «Бетамонт-ЕС Iмпорт» Дмитро Ульянов, до скарги компанії було долучено заяву, де зазначали, що два допущені учасники аукціону – «Науково-виробниче об’єднання «ТРАНСАВТОМАТИКА» та ТзОВ «Бомбардір транспортейшн Україна» – намагаються здійснити постачання «Укрзалізниці» обладнання російського виробництва – центральний процесор мікропроцесорної централізації стрілок та сигналів Ebilock 950.

Як вдалося з’ясувати кореспонденту Leopolis.news, Ebilock 950 спроектовано та виготовлено ТзОВ «Бомбардьє Транспортейшн» (СИГНАЛ), яке є спільним підприємством ПАТ «Російські залізничні шляхи» та канадською «Bombardier Transportation».

Як вказано в заяві «Бетамонт-ЕС Iмпорт», у разі перемоги в тендері одного з цих учасників (а, як відомо, далі до аукціону допущено лише ці дві фірми та ПрАТ СНВО «Імпульс», яка фігурує в кримінальному провадженні щодо розкрадання державних коштів) буде допущено монтаж обладнання країни-агресора на стратегічно важливому об’єкті країни.

«Вважаємо, що використання автоматизованих систем на залізниці, виготовлених у країні-агресорі в період такої агресії створює істотні ризики забезпеченню національної безпеки та обороноздатності, може призвести до негативних та непрогнозованих наслідків», – йдеться в заяві «Бетамонт-ЕС Iмпорт».

Оскільки Антимонопольний комітет України не відреагував на скаргу «Бетамонт-ЕС Iмпорт» та не взяв до уваги заяву про обладнання російського походження, залишається лише здогадуватися, чим керується керівництво «Львівської залізниці», допускаючи обладнання з країни-агресора до системи залізничного сполучення України.

Назар ПРИТУЛА, Leopolis.news

Також ви можете стежити за головними новинами від Leopolis News на нашому Facebook, Twitter та Telegram-каналі.

Реклама

hvl.jv

Стрічка новин